*Ότι και να κάνουν στο τέλος δεν θα καταφέρουν τίποτα. Ο Θεός δεν θα μας αφήσει και μέρες δόξας θα έρθουν και για την Ελλάδα αλλά και για την Ορθοδοξία. Η μετάνοια του λαού θα είναι το έναυσμα για να  απελευθερωθούμε από όλο αυτό το μαρτύριο που ζούμε σήμερα..

Μετά την οικονομική ισοπέδωση των Ελλήνων, τη διάλυση της δημόσιας υγείας, την κατάρρευση των Ταμείων και της ασφάλισης έρχεται τώρα και το γκρέμισμα της παιδείας για να ολοκληρωθεί το σκηνικό «αποκάλυψης» που έχει στηθεί τα τελευταία χρόνια στην υπέροχη πατρίδα μας.

Ήταν το τελευταίο (αλλά ίσως το κρισιμότερο) κομμάτι του παζλ της γενικής «εφόδου», που τόσο έντεχνα έχει στηθεί από ξένους κύκλους και πρόθυμους εγχώριους «εκτελεστές» (δηλαδή τους Έλληνες πολιτικούς, οι οποίοι δέχονται να εφαρμόζουν μέτρα που διαλύουν κάθε κοινωνικό ιστό της χώρας).

Το υπουργείο Παιδείας ήδη ανακοίνωσε το πρόγραμμα αλλαγών που θα εφαρμόσει σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία από την επόμενη χρονιά. Υπό το βάρος των οικονομικών περικοπών που έπρεπε να γίνουν ο κ. Νίκος Φίλης επέλεξε να θυσιάσει τους μαθητές και τους γονείς τους, περικόπτοντας τελικά ώρες διδασκαλίας και μαθήματα. Ετσι το ημερήσιο πρόγραμμα θα κουτσουρευτεί και τα μαθήματα θα ολοκληρώνονται στις 13.15!

Μεταξύ άλλων, θα μειωθεί η διδασκαλία των Ελληνικών, των Θρησκευτικών, της Πληροφορικής, της Μουσικής και της Θεατρικής Αγωγής. Ουσιαστικά τα Ελληνόπουλα θα βιώσουν την εκπαιδευτική «λιτότητα» του κ. Φίλη, την ώρα που διεθνώς τα παιδιά λαμβάνουν όλο και περισσότερες (αλλά και ευρύτερες) γνώσεις. Στην παγκοσμιοποιημένη κοινωνία, στην οποία ζούμε, τα παιδιά της Ελλάδος θα κληθούν με λιγότερα εφόδια να παλέψουν για το μέλλον τους, επειδή η τρόικα δεν επιτρέπει προσλήψεις εκπαιδευτικών. Οπότε ποια είναι η εύκολη λύση; Να μειωθούν τα μαθήματα και να απαιτούνται λιγότεροι καθηγητές.

Αν, πάντως, κάποιος νομίζει ότι δεν είναι και τόσο σπουδαίο να στερηθούν οι μαθητές τις ώρες διδασκαλίας της Μουσικής ή της Θεατρικής Αγωγής, κάνει τεράστιο λάθος. Ο σκοπός του σύγχρονου σχολείου είναι να διευρύνει τους ορίζοντες των παιδιών και να τους ανοίγει «νέους κόσμους», καλλιεργώντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους. Σε τελική ανάλυση, κανείς δεν θα έπρεπε να θέλει αποστειρωμένα σχολεία παπαγαλίας, αλλά σύγχρονα εκπαιδευτήρια που θα παρέχουν πραγματική παιδεία και όχι ξερές γνώσεις.

Ο κ. Φίλης, λοιπόν, επιλέγει να επαναφέρει το δημόσιο σχολείο στην εποχή των… παγετώνων. Ομως, διαπράττει έγκλημα κατά της Ελλάδος όσο και αν αυτό δεν έχει αναδειχτεί όσο θα έπρεπε. Ενδεικτικό είναι το εξής: Μετά τις αντιδράσεις εκπαιδευτικών και γονέων το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι θα μπορούν τα παιδιά να μένουν και μετά τις 13.15 στους χώρους των σχολείων «εθελοντικά, προκειμένου να μελετούν ή να κάνουν κάποια απασχόληση». Τι σημαίνει αυτό; Οτι τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά θα μετατραπούν σε «πάρκινγκ» φύλαξης παιδιών! Αν υπήρχαν διαθέσιμοι δάσκαλοι για να βοηθήσουν τα παιδιά στη μελέτη, τότε δεν θα χρειαζόταν η περικοπή των ωρών της κανονικής διδασκαλίας. Αρα η «μελέτη» θα είναι μια κωμωδία με έναν δάσκαλο που απλώς θα προσέχει 30 ή 40 παιδιά!

Καρφί δεν του καίγεται του κ. Φίλη και για τους γονείς που δεν εργάζονται και μπορεί να ψάχνουν απεγνωσμένα δουλειά ή για τους γονείς που κάνουν δουλειές του ποδαριού, για να επιβιώσουν, και δεν θα μπορούν να προσκομίσουν έγγραφα που να αποδεικνύουν ότι έχουν (και οι δύο!) σταθερή εργασία. Ολοι αυτοί οι γονείς υποχρεωτικά θα πρέπει να παραλαμβάνουν τα παιδιά τους από τις 13.15. Εύγε, κ. Φίλη. Σκοτώσατε την παιδεία και πυροβολήσατε την ελληνική οικογένεια!

Δημήτρης Ριζούλης

ΠΗΓΗ