Αποτέλεσμα εικόνας για οι καλυτερες τροφες για τις ιωσεις

Οι ιώσεις είναι προ των πυλών και ήδη κάποιοι έχουν λίγα δέκατα πυρετού, κόπωση, καταρροή και βήχα να τους ταλαιπωρεί.

Η διατροφή μπορεί να παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση των ιώσεων είτε πρόκειται για ένα απλό κρυολόγημα, είτε για γρίπη ή γαστρεντερίτιδα.

Η κοτόσουπα έχει διπλά θετική επίδραση στον οργανισμό μας όταν αυτός «παλεύει» να ξεπεράσει μια ίωση. Είναι θρεπτική και ενυδατώνει! Και η καλή ενυδάτωση του οργανισμού είναι κομβική στην θεραπεία των ιώσεων. Έτσι δεν είναι τυχαίο που η κοτόσουπα θεωρείται η «βασίλισσα» των φαγητών για τους ασθενείς με ιώσεις.

Τα φρούτα και τα λαχανικά με βιταμίνη C είναι επίσης από τις καλύτερες επιλογές. Τα πορτοκάλια, τα ακτινίδια, οι πιπεριές, οι φράουλες (αλλά που να τις βρούμε τέτοια εποχή) είναι μερικά από τα φρούτα και τα λαχανικά με υψηλή συγκέντρωση της πολύτιμης αυτής βιταμίνης. Βέβαια κάποιοι διατροφολόγοι τονίζουν ότι σε περιπτώσεις ανάγκης για λήψη περισσότερης βιταμίνης C, είναι προτιμότερο μαζί με τα φρούτα να παίρνουμε και πολυβιταμινούχα συμπληρώματα διατροφής καθώς είναι δύσκολο να φάμε 5 πορτοκάλια και 5 πιπεριές για να πάρουμε όση βιταμίνη χρειάζεται ημερησίως ο οργανισμός μας.

Το μέλι έχει καταπραϋντική για τον λαιμό δράση και είναι αντιβακτηριακό. Στα κρυολογήματα πρέπει να παίρνουμε μία κουταλιά της σούπας καθημερινά είτε σε διάφορα αφεψήματα, είτε σε φρυγανιά είτε σε ένα γιαούρτι.

Εξάλλου, το σκόρδο, όσο κι αν η μυρωδιά είναι απεχθής σε πολλούς, κάνει πολύ καλό στον οργανισμό γενικά ρυθμίζοντας την πίεση, την χοληστερίνη αλλά και βοηθώντας να ξεπεραστεί πιο γρήγορα το κρυολόγημα.

Χρήσιμο είναι να πούμε σε αυτό το σημείο το εξής:

Δεν υπάρχει τρόφιμο το οποίο αν το καταναλώνουμε καθημερινά, δεν θα κολλήσουμε γρίπη. Αυτήν την δράση την έχει μόνο το εμβόλιο και η τήρηση κανόνων υγιεινής ειδικά στα χέρια μας.

Επίσης, δεν υπάρχει τρόφιμο το οποίο θα το καταναλώσουμε αφού παρουσιάσαμε συμπτώματα και θα μας κάνει από μόνο του καλά.

Η διατροφή μπορεί να βοηθήσει αλλά όχι να αντικαταστήσει το γιατρό, την ξεκούραση, τα φάρμακα και τα εμβόλια.

ΠΗΓΗ: Nutrition

ygeiawatch